Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Bors de urzici


Ingrediente

250-300g urzici, 1l apa, 1/2 l bors, 2 linguri orez, 1 bucata hrean, o ceapa, un morcov, 1/2 pastarnac, 1/2 radacina de patrunjel, leustean, 2 linguri ulei, sare


Mod de preparare

Se curata zarzavatul, se spala si se aseaza intr-un vas cu apa la fiert. Dupa ce a fiert bine se strecoara. Urzicile se curata de codite si se spala foarte bine, in multe ape.Se pune un vas la foc cu apa si un praf de sare. Cand da in clocot se pun urzicile si se oparesc. Se scurg si se toaca.Intr-un vas ceapa tocata se inabuse in ulei, adaugandu-se apoi urzicile. Totul se introduce in apa in care au fiert zarzavaturile. Se alege orezul, se spala si se adauga in supa dupa ce aceasta a dat in cateva clocote. Se fierbe separat borsul si se adauga in ciorba cand totul este bine fiert. Se mai lasa sa dea cateva clocote si apoi se retrage de pe foc. Se presara leustean tocat marunt si se acopera oala.

Timp de preparare

minute


Recomandari

Se serveste cu hrean ras deasupra.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions