Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Bors de vitel din Moldova


Ingrediente

500g carne de vitel, 3-4 oase, 2 cepe, 2 morcovi, o telina, un pastarnac, o radacina de patrunjel, o lingura untura sau 2-3 linguri ulei, 2 castraveti murati, o legatura leustean, o legatura patrunjel, sare, 2l apa, 1/2 l bors


Mod de preparare

Se spala oasele, se sparg si se pun sa fiarba cu apa si sare 2-2 1/2 ore, dupa care se strecoara. In zeama obtinuta, se fierbe carnea de vitel portionata si spalata. Dupa un clocot se ridica spuma, iar cand nu se mai formeaza, se adauga ceapa curatata si tocata marunt. Se curata zarzavatul, se spala, se taie in felii subtiri si se inabuse intr-un vas cu grasime, dupa care se toarna in ciorba. Cand carnea este aproape fiarta, se pun castravetii curatati de coaja si seminte, spalati si taiati in feliute subtiri. Se adauga borsul fiert separat si strecurat. Se pune si leusteanul curatat, spalat si tocat marunt. Se potriveste de sare si se serveste cu patrunjel verde tocat marunt pe deasupra.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions