Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Bors pescaresc din Dobrogea


Ingrediente

1,5 kg peste marunt, 1 kg peste mare( crap sau somn), 2 cepe, 2 ardei grasi, 4-5 rosii, o radacina hrean, o radacina patrunjel, leustean, sare, piper


Mod de preparare

Se curata pestele si se spala. Pestele mare se taie in bucati si se asaza intr-o farfurie, iar pestele mic se pune intr-o oala la fiert cu sare. Cand este foarte bine fiert, se trece prin sita toata carnea, se asaza din nou oala la foc si se adauga zarzavatul curatat si bine spalat, lasandu-l sa fiarba pana se inmoaie. Se strecoara supa, iar cand clocoteste, se adauga bucatile de peste si borsul fiert separat si spumat. Dupa ce borsul a fiert 5-10 minute, se incearca pestele si, daca este fiert, se trage oala pe marginea aragazului. Leusteanul si patrunjelul se spala, se toaca marunt si se presara pe deasupra. Se acopera oala pentru cateva minute, apoi se potriveste borsul de sare si de acreala si se drege cu ou. Se serveste cu hrean ras pe deasupra.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions