Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Ciorba de burta


Ingrediente

1 kg burta de vaca, 3-4 oase, 2 morcovi, o radacina patrunjel, o telina, 2 cepe, 1-2 linguri otet, sare, piper, o lingura patrunjel, 3 1/2-4 l apa, 2 oua


Mod de preparare

Burta se spala foarte bine, se opareste si se curata de pielita. Se freaca cu o perie si cu malai pana se albeste. Oasele si burta bine spalate se pun la fiert intr-un vas cu apa clocotita. Se lasa la fiert 30-40 de minute. Se schimba apa, se adauga un praf de sare si se pune din nou la fiert 4-5 ore la foc incet.Zarzavatul se spala si se curata si se pune impreuna cu piperul in vas cand oasele si burta au fiert pe jumate.Totul se lasa in continuare la fiert, oala fiind bine acoperita cu un capac. Cand toate ingredientele au fiert bine supa se da de pe foc si se strecoara, oala punandu-se apoi din nou la foc. Burta se taie in fasii subtiri si se adauga in supa.Ciorba se mai da in cateva clocote si se drege cu un ou. La final se adauga otetul piperul pisat si sarea dupa gust.Se garniseste cu verdeata tocata marunt.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions