Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Ciorba de cartofi din Oltenia si Muntenia


Ingrediente

1/2 kg cartofi, 150 g crenvursti, carnaciori, 2 morcovi, un pastarnac, o radacina patrunjel, 1/2 telina, o ceapa, rosii, suc de rosii sau bulion, patrunjel si marar verde, sare, piper, 1l apa, 1/2 l zeama de varza, 30-40 g unt


Mod de preparare

Se curata zarzavatul, se spala si se asaza cu apa si putina sare la foc. Dupa ce zarzavatul este foarte bine fiert, se strecoara supa si se asaza din nou la foc. La primele clocote, se adauga cartofii curatati, spalati si taiati cubulete si se lasa sa fiarba la un foc domol. Cand cartofii sunt aproape fierti, se pun si crenvurstii( sau carnaciorii) taiati bucatele, iar dupa cateva clocote, zeama de varza fiarta separat si strecurata. Dupa ce au fiert impreuna 10-15 minute, se adauga rosiile sau bulionul, apoi, dupa doua, trei clocote, se trage oala de pe foc si se presara pe deasupra patrunjel si marar verde tocate marunt si o bucata de unt. Aceasta ciorba se poate servi la masa cu smantana.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions