Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Ciorba taraneasca


Ingrediente

1/2 kg carne de vaca, 1-2 cepe, 2 morcovi, un fir praz, un pastarnac, o radacina de patrunjel, 1/2 telina, 2 cartofi, 2-3 rosii sau 1/2 lingura de bulion, 2l apa, sare, leustean si patrunjel, 1/2 l zeama de varza, 2 linguri orez


Mod de preparare

Se spala carnea, se taie in bucati potrivite si se aseaza intr-o oala cu apa si sare, la foc. Cand incepe sa clocoteasca, se scoate spuma de mai multe ori, pana cand nu se mai formeaza, apoi se adauga o parte din sare. Se curata zarzavatul, se spala si se taie marunt sau se rade pe razatoare, dupa care se introduce in ciorba. Cand carnea si zarzavatul sunt aproape fierte, se adauga orezul ales si spalat. Rosiile, curatate de pielita, de samburi si taiate felii, se adauga ceva mai tarziu. In lipsa rosiilor, se pune bulion dizolvat intr-o lingura de supa. Se lasa sa mai fiarba 10-15 minute. Separat, se fierbe intr-un vas zeama de varza si, cand clocoteste, se toarna prin strecuratoare in oala cu ciorba. Dupa ce ciorba a mai dat cateva clocote, se potriveste de sare si de acreala, mai adaugand daca este necesar zeama. Cand este gata, se adauga frunzele de patrunjel si de marar tocate marunt.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions