Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Supa ardeleneasca de cartofi


Ingrediente

1kg cartofi, 2 morcovi, 2 ardei grasi rosii, o legatura patrunjel, 3 linguri ulei, o lingura vegeta, cateva frunze tarhon, 250 ml lapte


Mod de preparare

Intr-un vas se pun 3,5 l apa. Ardeii, cartofii si morcovii se curata si se spala. Ardeii se curata de seminte si se spala sub jet de apa. Zarzavatul se taie cubulete si se pune in vasul cu apa la fiert, cartofii adaugandu-se cand morcovii au fiert pe jumate. Se fierbe laptele si se adauga in supa impreuna cu vegeta si uleiul cand legumele sunt aproape fierte. Se mai da supa in cateva clocote. se da deoparte de pe foc si se presara verdeata tocata marunt. Se mai lasa cu capacul pus cateva minute pentru ca verdeata sa patrunda in supa si sa ii dea o aroma proaspata, deosebita.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions