Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Supa-crema de cartofi


Ingrediente

600 g cartofi, 2 cepe, 80g unt sau ulei, o lingura faina, 1/2 pahar lapte, un ou, 2 1/2 l apa, 2-3 oase de vaca, o lingura patrunjel verde, sare


Mod de preparare

Se spala oasele, se sparg in lungime, cu satarul si se aseaza intr-o oala cu apa la foc, impreuna cu ceapa. Se lasa sa fiarba 2-2 1/2 ore, dupa care se strecoara. Se topeste 3/4 din grasime intr-un vas, se ingalbeneste ceapa care a fost curatata si taiata in felii subtiri, se adauga faina si cartofii taiati in felii si se inabuse impreuna, amestecand continuu. Se toarna apoi 3-4 linguri de zeama de la oase, se lasa sa dea cateva clocote, dupa care se rastoarna in oala. Se continua astfel fierberea pana cand cartofii sunt foarte bine fierti. Se trece totul prin sita si se aseaza din nou la foc. Cand este gata, se bate cu galbenus si lapte caldut si se adauga restul de unt si verdeata tocata. Se serveste la masa cu crutoane, saleuri sau pateuri. Se poate prepara si fara oase.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions