Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Supa-crema de conopida


Ingrediente

o conopida mare sau 2 mic, 100g unt, o lingura faina, 2 oua, 2 linguri smantana, patrunjel verde, sare, 2l apa


Mod de preparare

Se curata conopida de frunze si se lasa 10 minute in apa sarata, ca sa iasa eventualii viermisori. Se pune conopida intr-o oala cu apa rece si sare la foc potrivit. Cand a fiert, se scoate pe o strecuratoare si se rup cateva buchetele, care se aseaza pe o farfurie si care se vor servi drept garnitura cand supa va fi gata. Se topeste untul intr-un vas, se presara faina, apoi se adauga zeama in care a fiert conopida. Dupa cateva clocote, se amesteca cu restul de zeama si cu conopida care a fost trecuta prin sita. Se lasa sa mai fiarba 15-20 de minute la foc domol. Dupa ce a fiert, se drege cu ou si smantana. Se adauga in supa buchetelele de conopida care au fost oprite si patrunjel verde tocat fin. Se serveste la masa cu pateuri sau crochete din aluat.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions