Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Supa-crema de praz


Ingrediente

4-5 fire de praz, 80 g unt, o lingura de faina, un pahar lapte, 2 morcovi, 2 cepe, un pastarnac, 1/2 telina, sare, 100g cascaval


Mod de preparare

Se curata zarzavatul, se spala si se fierbe in apa cu sare, apoi se strecoara. Se curata prazul, se spala si se taie in felii subtiri. Se inabuse in 2/3 din cantitatea de grasime. Cand prazul s-a inmuiat bine, se adauga faina, se amesteca, apoi se stinge turnand cateva linguri din zeama de zarzavat. Se lasa sa clocoteasca pana ce prazul este foarte bine fiert. Se trece prin sita, iar pireul obtinut se amesteca cu zeama ramasa de la zarzavat si cu laptele. Se mai lasa sa dea cateva clocote, apoi se da jos de pe foc, se potriveste cu sare, se adauga restul de unt si cascaval ras sau branza pe deasupra.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions