Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Supa de legume cu costita afumata


Ingrediente

100-150g costita afumata, 3 morcovi, o telina, 2 cepe, 3-4 foi de varza, 2-3 rosii sau o lingurita de bulion, 100-150g mazare conservata, 2-3 catei de usturoi, 100g cascaval, 40-50g macaroane, sare, piper, 2l apa, 70-80g unt sau ulei


Mod de preparare

Se curata zarzavatul, se spala, apoi se taie marunt si se caleste in grasime. Se adauga apa fierbinte sau, daca se poate, zeama de carne, si se lasa sa fiarba la foc potrivit impreuna cu bucata intreaga de costita. Cand totul este bine fiert, se scoate costita si se taie in patratele; macaroanele, care au fost fierte separat, se taie in bucatele si se introduc in supa odata cu mazarea si costita. Dupa cateva clocote, se adauga bulionul sau rosiile curatate si taiate felii. Cand supa este fiarta se potriveste gustul cu usturoi pisat si sare. La masa, se serveste cu cascaval ras pe deasupra.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions