Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Supa de peste


Ingrediente

un kg peste, doi ardei grasi, 3-4 rosii, o ceapa, 1 1/2 lingura orez, 1/2 lamaie, un ou, o legatura de leustean si una de patrunjel, sare si piper, 2 l apa


Mod de preparare

Pestele se curata de solzi, se despica pe burta si apoi se scot intestinele.Se spala bine sub jet de apa, se taie bucati, se sareaza si se aseaza pe un platou.Se pune pe foc un vas cu 2l de apa.Zarzavatul se curata si se spala bine la fel si ceapa si se adauga in apa cand incepe sa fiarba.Cand zarzavatul a fiert bine, supa se strecoara. Se pune din nou la foc, adaugandu-se orezul cand da in clocot.Dupa 10 minute se adauga pestele.
Supa de peste se serveste cu galbenus de ou, acrita cu zeama de lamaie.Se garniseste cu frunze de leustean si patrunjel, tocate bine.

Timp de preparare

minute


Recomandari

Carnea de peste fierbe in circa zece minute. Daca o lasati mai mult la fiert riscati sa se sfarame.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions