Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Supa din oase


Ingrediente

1 kg oase de vaca, 300-350 g zarzavat(un morcov, un pastarnac, o jumatate de telina, o radacina de patrunjel), o ceapa, o legatura patrunjel verde, boabe de piper, sare, doi litri jumate de apa


Mod de preparare

Cu ajutorul unui satar oasele se sparg,iar apoi se spala bine. Intr-un vas se pun la fiert cu apa rece si putina sare. In timp ce fierbe se ia spuma formata si dupa aproximativ o ora jumate se adauga zarzavatul, curatat si spalat si boabele de piper. Dupa ce totul este bine fiert se pune vasul deoparte si se strecoara supa. Odata strecurata se pune din nou pe foc si dupa ce da in clocot se pun taiteii. Dupa doua, trei clocote supa se rastoarna in castron si se garniseste cu patrunjel tocat fin.

Timp de preparare

minute


Recomandari

Aceasta supa se mai poate pregati si cu galuste de creier, gris si ficat.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions