Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

supa din legume de iarna


Ingrediente

3 morcovi, 1 telina, 2 radacini de pastarnac, 2 cepe, 2 radacini de patrunjel, 2 cartofi, 2 frunze de varza, 2 fire de praz, 2 1/2 l apa, 200 g suc de rosii, 50 g unt, sare, piper, patrunjel verde


Mod de preparare

Zarzavatul pentru supa se curata si spala in mai multe ape. Intr-un vas se pune apa rece si zarzavatul pregatit. Se pune pe foc.Odata ce a inceput sa fiarba se pune putina sare si se acopera vasul cu un capac pentru ca supa sa scoloteasca mai departe si sa nu scada.Dupa ce a fiert zarzatatul, acesta se scoate cu o spumiera, supa strecurandu-se intr-un alt vas.Se aseaza vasul cu supa la foc si se adauga untul si sucul de rosii.Se poate adauga o garnitura formata din gris sau orez.in acest caz, se mai lasa la fiert circa 10-20 de minute pana orezul sau grisul au fiert.Supa se aseaza intr-un castron si se garniseste cu patrunjel verde tocat marunt.

Timp de preparare

minute


Recomandari

Dupa ce a fiert zarzavatul trebuie avut grija sa fie scosi cartofii mai devreme pentru a nu risca sa se sfarame. Zarzavatul ramas dupa scurgerea supei se taie marunt si se amesteca cu maioneza.Astfel se obtine o delicioasa salata a la russe, ce poate fi servita ca aperitiv sau ca fel principal.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions